Dr.Ceuracle
Dr.Ceuracle — prekės ženklas, kuriantis šiuolaikišką kosmetiką kovai su įvairiais odos trūkumais. Priežiūros priemonių sudėtyje yra veiksmingiausi aktyviųjų medžiagų deriniai ir dozės — daugelio metų nuosavos laboratorijos darbo rezultatas.
Prekės ženklo istorija
2000 m. gydytojai dermatologai Lee, Gee ir Em įkūrė kompanijąLeeGeeHaam, kuri viena pirmųjų ėmėsi kosmetikos kūrimo ir gamybos Pietų Korėjoje. Prekės ženklas susitelkė į odos netobulumo priežasčių nustatymą ir gilaus jos sveikatinimo priemonių kūrimą.
Iki 2019 metų įmonė smarkiai išsiplėtė ir be kosmetikos dar užsiėmė dekoratyvinės kosmetikos ir aparatinės kosmetologijos kūrimu. Siekdama pabrėžti nuostabias savo gaminių savybes kompanija pakeitė pavadinimą į Dr. Ceuracle — žodžių derinys «Kosmetikos gaminiai» („Cosmeceutics“) ir &„laquo“;„Stebuklas“» („Miracle“).
Per 20 metų įmonė sukaupė didžiulę mokslinių tyrimų patirtį. Atlikdamas išsamius tyrimus prekės ženklas sugebėjo pasirinkti tinkamas veikliųjų medžiagų proporcijas ir pasirinkti tikrai veiksmingus derinius.
Dėžutė su prasme
Įmonės logotipas yra procentinis ženklas, kuris pabrėžia, kad kiekviename produkte yra efektyviausia veikliosios medžiagos dozė. Nuliai sėklų pavidalu simbolizuoja atgimimą ir atkūrimą.
Ant priemonių dėžučių yra specialūs simboliai, padedantys greitai suprasti, kokias problemas produktas sprendžia. Didelės raidės — linijos pavadinimas, numeris — pagrindinės sudėtinės dalies kiekis procentais ir žemiau — pati sudėtinė dalis.